Senin, 20 September 2010

MAT 2010 Badan Kebajikan Pelajar Johor Di Mesir

Alhamdulilah. Tahun ini tahun kedua ana dapat ke Mesyuarat Agung Tahunan BKPJM . Tahun lepas pergi tapi tak banyak memberi sumbangan idea dan lontaran persoalan sebab maklumlah adik-adik baru. Walaubagaimanapun kepada ahli BKPJM harap dapat hadir ke MAT 2010 ini...disini medan untuk kita membina dan memperbaiki segala kekurangan supaya kita menghasilkan mutu kerja yang terbaik. Maklumat :

Tempat : Asrama Pelajar Johor
Tarikh : 22/9/2010
Hari : Rabu

POSTER SPR  BKPJM
Calon AJKT yang bertnding

Calon AJK Hewi (Semua Menang Tanpa Bertanding

Jom kita Kenali Calon PIlihan Soutul Nahdhoh:

CALON YANG DIPERTUA (Menang Tanpa Bertanding)
Nama : Syed Miftahul Ulum B Syed Mustafa Kamal
Kuliyyah : Syariah (Kaherah) Tahun 2 
Maklumat Peribadi : Seorang mudah didekati dan ramah.  Mantan Unit Kebajikan Dan Tabung Derma BKPJM 2009/2010. Peminat pasukan bola sepak Liverpool dan Sepanyol. Mengetuai bacaan qasidah di Asrama Pelajar Johor. Yang paling penting belum berpunya dan taakhi ana semasa tahun 1....hehehe jangan marah ustaz ulum. 

CALON AJKT PILIHAN 

1- Kamal Arif B Bakri
Kuliyyah : Syariah (Kaherah ) Tahun 3
Maklumat Peribadi : Merupakan Yang Dipertuan Pelajar Madrasah Arabiah Kluang sesi 2002. Semasa di Madrasah Arabiah Kluang ana begitu kagum dengan corak kepimpinan yang dipamerkan oleh beliau. Setiap pagi sabtu selepas subuh beliau akan menyampaikan kuliyyah di Madrasah Arabiah Kluang. Hebat dalam penulisan dan Ketua Editor WARTA PMRAM

2-Usamah B Aris


Kuliyyah : Usuluddin (Kaherah ) Tahun 2
Maklumat Peribadi : Merupakan junior ana di Madrasah Arabiah Kluang. Antara pelajar cemerlang dan harapan Madrasah. Pernah menjadi kepimpinan di Madrasah. Berakhlak dan bersopan santun. Salah seorang wartawan WARTA PMRAM .Gud Luck usamah.

3-Mohd  Nor Salam B Abu Bakar


Kuliyyah : Syariah (Tanta ) Tahun 3
Maklumat Peribadi : Seorang yang ceria dan happy go lucky. Antara sahabat seangkatan ana di Maahad Johor dan di Mesir. Seorang hebat dalam pelajaran. Natijah tahun 1 menadapat Jayyid. Seorang penggemar Ustaz Hairul Nizam (Mantan Presiden PMRAM) dan bercita-cita mengambil Master dalam bidang Usul FIqh...Amin.

4- Muhammad Yazid B Hanzir


Kuliyyah : Perubatan Al Azhar (Kaherah) Tahun 3
Maklumat Peribadi : Seorang yang berakhlak dan berdisiplin. Sabar dalam sesuatu perkara dan mempunyai wawasan yang tinggi. Mantan Ketua Unit Penerangan Dan Penerbitan BKPJM sesi 2009/2010.

5- Ahmad Luqman B Bukhari


Kuliyyah : Perubatan Al Azhar (Kaherah ) Tahun 3
Maklumat Peribadi : Pakar dalam teknologi  it komputer dan editing video. Mempunyai sebuah kuda tunggangan (motorsikal) yang akan digunakan dalam membuat kerja-kerja ISLAM . Insya Allah.

6- Muhammad Zulhelmie B Omar


Kuliyyah : Usuluddin (Kaherah ) Tahun 2
Maklumat Peribadi : Seorang yang funny dan mudah mesra. Kuat berkerja menjadi ajk program BKPJM. Mempunyai wawasan yang tinggi untuk BKPJM.

Muhammad Faiz B Harun 

*Tiada Gambar- Sila lihat di iklan calon AJKT

Kuliyyah : Bahasa Arab (Kaherah ) Tahun 3
Maklumat Peribadi : Rajin bersenyum dan seolah-olah tiada masalah. Merupakan Pengarah MAT 2010 BKPJM. 

Ulasan : Nampaknya tahun ini tiada pertandingan di peringkat YDP dan Hewi BKPJM. Walauapapun diharap Ahli BKPJM dapat hadir ke MAT 2010 bagi memberikan sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada kesatuan yang kita dokongi ini. Disamping itu ahli digalakkan untuk melontarkan sebarang idea dan cadangan bagi menambahkan pembaikkan dalam persatuan kita iaitu BKPJM. Tiada guna kalau hanya kepimpinan bertungkus lumus membawa agenda Islam tetapi kita cuba menghalang agenda itu terlaksana. Yang paling penting kita menjaga adab bermusyawarah yang dikehendaki oleh Islam.

Jom ke MAT 2010 BKPJM dan Selamat Mengundi.

Muhammad Aliffudin B Ramlee
3.55 pagi
20/9/2010

Tidak ada komentar:

Posting Komentar